L'attrezzi elettrici essenziali chì avete bisognu per u mantenimentu di a casa è i prughjetti di bricolage

Quandu sò in un travagliu di custruzzione chì face un compitu ripetitivu, mi piace à ghjucà à i ghjoculi mentali per occupà u mo tempu.Eccu a mo lista è perchè l'aghju sceltu.Mentre andemu versu e vacanze, pò inspirà à aiutà à arrotondare a cullezzione di strumenti di qualcunu altru, o aghjunghje à a vostra propria cù l'aiutu di e vendite staghjunali.

No. 1:Foratrice senza fili

A manu, questu hè u strumentu di putenza chì aghju utilizatu u più in a mo vita - sia prufessiunale sia in casa.Per i travaglii di ogni ghjornu, cum'è a stallazione di scaffali o appiccicà una porta di u zitellu, per custruisce un ponte sanu, un trapanu senza filu hè inestimabile.

Aghju avutu u mo primu cum'è un studiente universitariu (grazie, mamma è babbu!), È probabilmente aghju amatu sei mudelli à morte durante a mo carriera.

U megliutrapani senza filisò alimentati da batterie di lithium-ion, cusì ancu i picculi trapani portanu un grande punch.Aduprà un mudellu grande è putente chì pò manighjà un pocu di mezza inch per prughjetti di custruzzione più grande, è ancu un mudellu petite per i lochi difficiuli.

Se ùn avete micca strumenti di putenza, questu deve esse a vostra prima compra.Sè pensate à rigalà unu, assicuratevi di include un set di drill bits for pilot holes, inseme cù un assortiment di pezzi di guida.I viti anu evolutu assai oltre l'stile Phillips-head, è vulete un set cù una varietà di driver in forma di stella.

 

No 2:Sega circolare

Stu strumentu d'energia ligera hè un vechju ma un bonu.A so lama circular permette di strappare legnu longu longu o tagliate pannelli grossi cum'è u plywood.Una altezza di lama regulabile vi permette di marchjare u legnu o tagliate tuttu u percorsu.In l'ultime settimane, aghju utilizatu a meia per custruisce una tavola rustica cù legnu enormi è chjappà un postu per una rampa di ponte.

A versione di u vermu hè un aghjurnamentu in i mudelli più altu chì dà più putenza è torque.Ma per un usu occasionale, un mudellu simplice cum'è u classicu Skilsaw resta una bona scelta.A marca hè cusì omnipresente chìseghe circolarisò spessu chjamati generichi "skilsaws".

No 3:Smerigliatrice angolare

Ancu cum'è un aghjuntu relativamente novu à u mo pettu d'arnesi, u mosmerigliatrice angolaresi usa sorprendentemente spessu.In fatti, hè ghjuntu à u puntu chì mi dumandu cumu aghju riisciutu à passà senza unu per tantu tempu.

Stu picculu strumentu gira picculi dischi à un altu RPM per tagliate è macinà ogni tipu di materiale.I dischi stessi sò solu uni pochi di dollari, è a maiò parte sò apposta per u metale o di muratura.

I dischi sottili pensati per u tagliu sò super utili per tagliare tubi di metallu, rebar, filu di porcu o piastrelle, o tagliate i capi di unghie arrugginiti.I dischi di grassu cuncepiti per a macinazione sò utili per i travaglii, cum'è a lisciatura di i punti ruvidi in u béton, l'eliminazione di ruggine è l'affilatura di strumenti.

No 4:Driver d'impattu

Questu hè un altru strumentu "Ùn possu micca crede chì ùn aghju micca propiu unu prima".Pudete ancu cunnosce u driver d'impattu cum'è u strumentu chì face un sonu "brrrrapp" di cliccà quandu travaglia.

L'industria di a custruzzione hà fattu un cambiamentu drammaticu à fasteners ingegneri più grandi chì sò stallati cù un driver d'impattu.Invece di parechje viti chjuche è unghie, i pezzi avà sò spessu uniti cù viti più grandi chì anu capi in forma di hex.Anu ancu rimpiazzatu i grandi viti di ritardo - perchè perchè manivela qualcosa durante 10 minuti quandu u vostru arnesi pò fà u travagliu in 10 seconde?

I cunduttori d'impattu funzionanu cum'è achiave dinamometrica, applicà una seria di brevi scoppi putenti per fà qualcosa girari, senza distrughje u fastener o u mutore di l'utillita.Mentre pudete spessu usà un trapanu regulare per una vite ingegneria, brusgiate u vostru trapanu assai più veloce.

Cù undriver d'impattu, pudete aduprà menu fasteners chì sò più forti, è installate più rapidamente.Sè vo fate ogni tipu di nova custruzzione, serà un strumentu à manu dritta.Ma aghju ancu trovu l'utilizazione per u mio quandu custruisce scaffali, cullighjendu travi è sguassate viti di ponte ostinati.

No 5:Jigsaw

Prima aghju amparatu à utilizà un puzzle in a classa di a buttrega di a scola media, induve l'avemu utilizatu per custruisce prughjetti d'arti adattati per i zitelli.I mo prughjetti d'arti sò assai più caru avà, ma aghju sempre aduprà apuzzlecù una frequenza sorprendente.

Calchì volta ùn ci hè solu un altru strumentu più adattatu per tagliate un pocu dettagliu o tagliate una linea curva precisa.A so specialità hè di taglià u materiale magre è ligeru cù lame reciprocanti di pocu prezzu chì ponu esse aduprate in legnu, metallu è plastica.

Questu hè un strumentu chì certe persone ùn anu mai aduprà, ma aghju riesciutu à impiegà u mio in quasi ogni ponte ch'e aghju custruitu.Hè una piccula strumentu utile chì ùn costa micca una fortuna.

Benvenuti à cuntattate per e vostre opzioni di strumenti


Tempu di post: 30-ghjugnu-2021